Chia, mango, mleko kokosowe


Słodko i zdrowo. Pudding chia z mlekiem kokosowym i mango - idealny na śniadanie i deser. 

Chia - roślina rosnąca w Ameryce Środkowej i Południowej. Jej nasiona są źródłem odżywczego oleju, kwasów omega 3, usuwają z naczyń krwionośnych złogi tłuszczowe i cholesterolowe, wzmacniają organizm, poprawiają wygląd skóry, działają uspokajająco, pomagają w leczeniu bezsenności, poprawiają zdolność skupienia umysłu, przyspieszają metabolizm, zmniejszają odczucie głodu ...

4 porcje

6 - 7 łyżek nasion chia
1 puszka mleka kokosowego
1 szklanka puree z mango

W dużym słoiku mieszamy mleko kokosowe z połową puree z mango, następnie dodajemy nasiona chia. Zakręcamy słoik i mieszamy całość potrząsając słoikiem. Wstawiamy do lodówki na całą noc. Porcje puddingu chia polewamy resztą puree z mango.





Komentarze

  1. Prosty i efektowny przepis, fajna propozycja na drugie śniadanie do pracy. Mimo, że jest tak wiele zdrowych i pysznych deserów to nie jestem w stanie zrezygnować ze swojego ulubionego musu czekoladowego z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-mus-czekoladowy/ Wielka ochota na ten deser dopada mnie kiedy mam chandrę i kiedy go skosztuję automatycznie mi mija!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty